Registrácia
pre odber noviniek
|
E-marketingová súťaž
Všeobecne o súťaži
E-marketingová súťaž ako forma propagácie je medzi slovenskými čitateľmi veľmi populárna a aktívne vyhľadávaná. Zároveň je veľmi efektívna pre zadávateľa, nakoľko súťažiaci musí aktívne pracovať s informáciami o produkte/službe zadávateľa.
Vy, ako zadávateľ, venujete cenu (produkt/službu) do súťaže a my Vám za poplatok zabezpečíme celú realizáciu.
Venovať vlastný produkt či službu do súťaže môže mať viacnásobný efekt.
Získate spokojného zákazníka (výhercu/-kyňu), ktorý bude ďalej šíriť slovo o Vašom výbornom produkte/službe. Na základe našich skúseností vieme, že zákazník, ktorý mal možnosť ľahko vyskúšať produkt/službu sa vráti a prinesie ďalších zákazníkov. Súťažná akcia takisto vyvolá virálno-propagačný efekt minimálne medzi súťažiacimi/návštevníkmi, u ich rodinných príslušníkov a priateľov.
Ako súťaž prebieha z pohľadu súťažiacich
Súťažiaci navštívi mikrostránku súťaže na našom portáli Hrajte-a-Vyhrajte.sk. Mikrostránka obsahuje propagačný materiál o produktoch a službách zadávateľa (fotografie, video, text, hypertextové odkazy na web), súťažné podmienky, registračný formulár, informácie o priebehu/ukončení súťaže a po skončení informácie o výhercoch.
Ak sa návštevník mikrostránky chce zúčastniť súťaže o cenu, musí si materiál prezrieť, prečítať a porozumieť obsahu, aby vedel odpovedať na otázku. Odpoveď na súťažnú otázku nájde buď v texte, na fotkách, vo videu alebo na webe zadávateľa. Súťažiaci musí pravdivo vyplniť všetky povinné údaje v registračnom formulári.
Po ukončení súťaže získa výherca produkt alebo poukaz na službu.
Ako súťaž prebieha z pohľadu zadávateľa
Vy, ako zadávateľ, si zvolíte produkt/službu ako výhru pre súťažiacich. Je na Vás, či bude výhra len pre jedného súťažiaceho alebo pre viacerých. Čím je atraktívnejšia cena, tým je vyšší záujem zo strany súťažiacich.
- oznámite nám predmet výhry a jej hodnotu,
- doručíte nám emailom podklady: text, fotografie, linky na Váš web, prípadne na facebook alebo na video,
- súťažnú otázku môžete vybrať sami, alebo Vám ju môžeme navrhnúť aj my,
- po našom spracovaní podkladov, odsúhlasíte formu/design/obsah súťaže,
- zaplatíte realizačný poplatok,
- pokiaľ sa jedná o produkt, zašlete ho na našu adresu ešte pred začatím súťaže a my ho potom zašleme výhercovi,
- ak ide o službu, poskytnete ju výhercovi na Vami určenom mieste výkonu, na základe nami vyhotoveného voucheru,
- na záver získate od nás spracované štatistiky súťaže.
Ako súťaž prebieha z pohľadu realizátora
Po obdržaní záväznej objednávky od zadávateľa:
- naprogramujeme skripty mikrostránky
- graficky upravíme podklady
- zalomíme texty
- odkonzultujeme typ súťažnej otázky
- nastavíme prelinkovanie odkazov a videí
- naprogramujeme registračný formulár
- odkomunikujeme s Vami finálnu verziu
Pripravíme podpornú kampaň pre súťaž:
- grafický návrh a príprava bannerov o súťaži
- príprava PR článku o súťaži
- umiestnenie bannerovej reklamy a PR článku na ďalších internetových portáloch
- rozposlanie newsletteru našim zaregistrovaným užívateľom s informáciou o súťaži
- oznámime facebookovým fanúšikom informáciu o začatí súťaže a o jej trvaní
Počas priebehu súťaže:
- zabezpečujeme dozor a monitoring
- zabezpečujeme zber dát do databázy
- zabezpečujeme, aby registrujúci súťažiaci nebol v databáze viacnásobne
- odpovedáme na prípadné dodatočné otázky súťažiacich
Po skončení súťaže:
- zastavíme registračný formulár,
- zabezpečíme spracovanie údajov z databázy,
- vylosujeme výhercu (pokiaľ nie je určené inak),
- nakontaktujeme výhercov a vyzveme ich na prebratie výhry,
- v prípade ak je výhrou produkt, zašleme ho na adresu výhercu (pokiaľ nie je určené inak),
- ak je výhrou služba, zašleme nami graficky zhotovený voucher výhercovi,
- zverejníme na mikrostránke súťaže výhercov,
- spracujeme a zašleme štatistiky o súťaži zadávateľovi.
Technické a usmerňujúce informácie
Typy odpovedí na súťažnú otázku môžu byť:
- tipovacia odpoveď (zvyčajne je to číslo, napríklad pri otázkach: koľko zákazníkov ste mali minulý rok alebo koľko litrov polievok zjedia návštevníci za týždeň, …). Výhercom sa stáva ten súťažiaci, ktorý sa čo najviac priblíži k správnej odpovedi.
- vedomostná (zvyčajne je to text - názov alebo pomenovanie, napríklad ako sa volá obľúbené národné jedlo). Výhercu žrebujeme.
- s možnosťou na výber (je vopred stanovený zoznam odpovedí, z ktorých je len jedna správna. Výhercu žrebujeme.
- V prípade Vášho záujmu, súťaž môže byť aj bez otázky, len s registráciou. Výhercu žrebujeme.
Doba trvania súťaže - súťaž prebieha štandardne 45 dní, vopred je stanovený dátum ukončenia súťaže a dátum žrebovania resp. zverejnenia výhercov. Príprava súťaže by mala byť ukončená minimálne 24 hodín pred začiatkom súťaže.
Textové podklady na súťaž je potrebné dodať v slovenskom jazyku. Rozsah textu max. 1800 znakov. Okrem toho je potrebné dodať kontaktné údaje, linku na webstránky zadávateľa a facebookovú stránku zadávateľa poprípade produktu/služby.
Obrazové podklady na súťaž (ilustračné fotografie, logo, …) je potrebné dodať
vo formáte jpg / png / gif / bmp v dostatočnej veľkosti.
Pre video je nutné zaslať hypertextovú linku na youtube.
Monitoring - Systém pre spracovanie súťaží na Hrajte-a-Vyhrajte.sk je automaticky nastavený tak, že odstraňuje duplicitné odpovede a pokusy o podvod pri vypĺňaní formulárov na základe monitorovania IP adries a iných technologických mechanizmov.
Ak chcete vedieť viac, alebo máte záujem o naše služby, kontaktujte nás.
|